Ceny
Ceny widoczne po zalogowaniu. ZALOGUJ SIĘ
Oznaczenia
Symbol
CO0101895
Id produktu
30662
Kod kreskowy
4019238056235
Pobierz w pełnej wielkości
OPIS

Opis

Jeszcze lepsza przyczepność, poprawiony oplot, nowa odsłona mieszanki Black Chili. Opory toczenia zmniejszone aż o 12% w stosunku do swej starszej siostry GP 4000 oraz o 20% zwiększona odporność na przebicia.

Oplot: 3/330 TPI

Technologie:

Black Chili: to unikalna mieszanka gumowa, produkowana tylko w Niemczech, która zrewolucjonizowała opony rowerowe! Zastosowana w oponach z górnej półki mieszanka Black Chili to kompromis pomiędzy przyczepnością, oporem toczenia a trwałością. Liczne zwycięstwa w testach dowodzą wymiernych korzyści. Najnowsze związki polimerów, mikroskopijne cząstki sadzy i optymalne wypełniacze gwarantują unikalne działanie - od opon downhillowych do szosowych! Mieszanka Black Chili zmniejsza o 26% opory toczenia i zapewnia o 30% lepszą przyczepność niż mieszanki krzemianowe, a w modelu GP 5000 te cyferki są jeszcze bardziej zadziwiające. Opony z Black Chili charakteryzuje również większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości są niezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.

Rewolucyjne podejście w ruchu rowerowym. Osadzona w konstrukcji opony technologia Active Comfort pochłania wibracje i wygładza Twoją jazdę.

*TPI Osnowa jest głównym oplotem wszystkich opon. Konstrukcja osnowy, materiał i gęstość nici zależą od wymagań stawianych oponie. Continental generalnie stosuje wysokiej jakości osnowy wykonane z tkanych, a następnie gumowanych nici nylonowych: Nylon dobrze łączy się z kauczukiem i wykazuje dobrą odporność w każdej pogodzie. Gęstość nici nylonowych decyduje o specyficznych własnościach opony. Gęstość nici jest podawana w TPI ( thrreads per inch ), czyli skrót ten oznacza liczbę splotów na 1 cal. Rozpowszechniły się tkaniny o 22 tpi, 60 tpi i 110 tpi. Bardzo drobny splot tkaniny sprawia, że opona jest elastyczna i chroni osnowę przed przebiciem. Luźny splot tkaniny to większa odporność na przecięcia i większa wytrzymałość opony. Wybór splotu zależy od przeznaczenia opony. Standardem jest trzywarstwowa osnowa podstawowa. Dodatkowa ochrona Breaker może być umieszczana pod bieżnikiem w celu jeszcze lepszego wzmocnienia opony i zwiększenia ochrony przed przebiciem. Oplot podawany jest w liczbie warstw, suma tpi : 3/180 oznacza trzy warstwy tkaniny 60 tpi.

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkoliwek roszczeń.
© SolEx B2B