Ceny
Ceny widoczne po zalogowaniu. ZALOGUJ SIĘ
Oznaczenia
Symbol
IM8100JLFPRA100
Id produktu
31379
Kod kreskowy
4550170445881
Pobierz w pełnej wielkości
OPIS

Opis

Shimano BR-M8100 to hamulec tarczowy z wyścigowej grupy Deore XT, na który składa się dźwignia z mocowaniem I-SPEC EV oraz zacisk wykonany w systemie Ice Technologies. Zacisk przystosowany został do bezpiecznego pokonywania profesjonalnych tras XC. Dwa tłoczki oferują wysoką moc hamowania. Komponent jest kompatybilny z okładzinami żywicznymi i metalicznymi, które pasowały do poprzedniej wersji (M8000). Dużą zaletą zacisku jest system Ice Technologies, który wpływa na szybkie chłodzenie klocków, co zwiększa żywotność i efektywność działania. Przydaje się to szczególnie podczas ostrej jazdy. Klamka hamulca BL-M8100 jest uniwersalna względem różnych dyscyplin MTB. System Servo Wave skraca skok jałowy i wpływa pozytywnie na siłę hamowania. Mocowanie jest sztywne, co stanowi zasługę dodatkowego oparcia klamki – nie tylko w miejscu obejmy, ale także w jeszcze jednym punkcie. Za pomocą wygodnego w użyciu pokrętła można łatwo odsunąć dźwignię i dopasować komponent względem wielkości dłoni oraz stylu jazdy. Klamka hamulcowa zawiera też śrubę do regulacji jałowego skoku.

Zestaw zalany i przygotowany do montażu. Składa się z zacisków hamulcowych połączonych z przewodami oraz osobno klamek hamulcowych. Wymagane jest jedynie przykręcenie przewodu hamulcowego do klamki.
Najważniejsze informacje:

    Przeznaczenie: XC
    Typ hamulca: tarczowy hydrauliczny
    2-palcowa dźwignia
    Olej: mineralny Shimano
    Przewód: SM-BH90-SBM
    Regulacja zasięgu klamki bez użycia narzędzi
    Regulacja skoku jałowego
    Mocowanie dźwigni w systemie: I-SPEC EV
    Okładzina: żywiczna G03A bez radiatora
    Masa (podana dla zacisków, tarczy, klocków i dźwigni): 392 g

Technologie:
Servo Wave Action

Dźwignia hamulca wyposażona w system Servo Wave posiada krótki skok, co maksymalizuje szybkość zwalniania i zapewnia lepszą modulację. Dzięki temu przy zachowaniu pełnej kontroli nad rowerem można błyskawicznie zahamować.
Reach Adjust

Klamka hamulcowa wyposażona jest w mechanizm regulacji zasięgu. Dzięki temu dźwignię można przystosować do rozmiaru dłoni, co maksymalizuje wygodę korzystania z hamulca.
Free Stroke

Można dopasować zakres odległości dźwigni od początkowej pozycji do punktu styku okładzin. Dzięki temu łatwo dostosować działanie klamki do wielkości dłoni, stylu jazdy oraz indywidualnych preferencji.
I-Spec EV

Technologia I-Spec EV oznacza większą sztywność i szeroki zakres regulacji ułożenia klamki hamulcowej. Można ją łatwo dopasować do anatomii rąk i różnych stylów jazdy, takich jak XC i enduro. Dźwignię można też ustawić z manetką pod różnym kątem (do 60° różnicy). Znaczna sztywność jest zasługą dodatkowego oparcia klamki – opiera się nie tylko w miejscu obejmy, ale i osobno na kierownicy, co stanowi wynik dociągnięcia końcówki dźwigni. System I-Spec EV umożliwia też zachowanie większego porządku kokpitu, ponieważ manetkę do sztycy można zamontować w tym samym miejscu co dźwignię zmiany przełożeń.

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkoliwek roszczeń.
© SolEx B2B