OPIS |
zastosowanie: XC
warunki: kamienie, żwir, korzenie
Zawodnicy crosscountry oczekują od swojego sprzętu połączenia cech: szybkości bez sztywności, elastyczności bez delikatności i przyczepności na poziomie czołgu bez masy czołgu. W przypadku opon często chodziło o poświęcenie jednej cechy na rzecz drugiej. Nigdy więcej. Nowa opona WTB Macro 2,4” przełamuje ten trend. Szybko się toczy, precyzyjnie wbija się w zakręty i odbija nawet najostrzejsze kamienie dzięki zabezpieczeniu przed przebiciem SG.
Linia środkowa Macro składa się z małych, ciasno rozmieszczonych klocków, które zapewniają siłę, co daje niezrównaną prędkość i przyczepność podczas hamowania. Kiedy pochylasz się w zakręcie, szersze odstępy i podwyższone zewnętrzne klocki zapewniają pewny chwyt, gdy jest on najbardziej potrzebny. Połącz ten dynamiczny bieżnik z szerokim, zaokrąglonym profilem i możliwością jazdy przy niższym ciśnieniu powietrza, a otrzymasz niesamowicie sprawną oponę, która zapewnia idealnie płynne przejście podczas wchodzenia i pokonywania zakrętów.
„Na rynku jest kilka dobrych opon XC, które wyróżniają się w niektórych obszarach” – powiedział WTB Product Vision i dyrektor OEM Johs Huseby. „Niektóre są szybkie na linii prostej, inne dobrze pokonują zakręty, inne są lekkie, a jeszcze inne zapewniają solidną ochronę. Macro łączy wszystkie te cechy w jednej oponie.”
Prawdziwe 2,4” ma dzerokość 62 mm i waży zaledwie 732 g (120 tpi w kolorze czarnym z zabezpieczeniem SG).
Częścią sekretu jest ochrona przed przebiciem SG firmy WTB, wykonana z gumowanej tkaniny nylonowej, która chroni ściany boczne bez utraty elastyczności. Zastosowanie płaskich włókien w barierze SG zmniejsza wagę w porównaniu z tradycyjnymi włóknami okrągłymi i pozwala WTB jeszcze bardziej dostroić właściwości jezdne.
Pakowane w sposób zrównoważony i dostępne już teraz
Wszystkie nowe opony WTB są pakowane w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu i bez plastiku. Macro jest już dostępne na WTB.com i u dealerów w USA, a pod koniec lipca trafi na półki w całej Europie. Macro jest dostępny w kolorze ścian bocznych czarnym i brązowym
TCS Light Cassing
Jedna warstwa elastycznego oplotu dostosowująca się do terenu, aby zapewnić maksimum wydajności, wyjątkowa niezawodność i niska masa rotująca.
SG
SG chroni ściany boczne przed przebiciem i zwiększa retencję powietrza w oponach wysokociśnieniowych.
TRITEC
TriTec łączy trzy różne mieszanki gumy, aby zapewnić różne poziomy przyczepności, wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru bieżnika, a nawet sięga nieco do podstawy każdego klocka, zapewniając dodatkowe wsparcie pod bardziej miękkimi mieszankami użytymi w pozostałej części każdego klocka. Środkowe klocki są wykonane z mieszanki o średniej twardości, która zapewnia przyczepność i trwałość bez poświęcania wydajności toczenia, podczas gdy zewnętrzne klocki są wykonane z najbardziej miękkiej mieszanki, która zapewnia maksymalną przyczepność i powolne odbicie.
Konfiguracja: LIGHT FAST ROLLING
Twardsza, szybka i wydajna mieszanka bieżnika na linii środkowej opony. Boki oraz boczne klocki opony powleczone miękką mieszanką zaprojektowaną aby być zgodnym, a jednocześnie godnym szlaku