Ceny
Ceny widoczne po zalogowaniu. ZALOGUJ SIĘ
Oznaczenia
Symbol
W010-1064
Id produktu
37740
Kod kreskowy
714401110649
Pobierz w pełnej wielkości
OPIS

Opis

Judge to nasza najbardziej awanturnicza opona przeznaczona na koło napędowe. Klocki środkowe zmieniają się między długimi i szerokimi, aby zapewnić mocną przyczepność hamowania i skuteczność wymaganą od tylnej opony. Solidne zewnętrzne klocki zapewniają wsparcie i wbijają się, abyś był jak przyklejony podczas pokonywania wiraży. Judge ma bardziej płaski profil niż większość innych opon, co ułatwia dotarcie do zewnętrznych klocków podczas pokonywania zakrętów. Judge utrzymuje wszystko w porządku, czy na suchym i luźnym, czy na mokrym i niechlujnym.

Optymalna szerokość obręczy wewnątrz: 25-35 mm


Użycie:  Enduro • Grawitacja

Nawierzchnia:  Brudna • Luźna • Kamienista • Mokra


FUNKCJE


- Masywne klocki w każdym obszarze bieżnika dowodzą, że Judge stawia przede wszystkim na przyczepność. Długie, grube klocki pokonują skalisty teren bez uginania się pod dużymi siłami na zakrętach. Każdy klocek ma nacięcię, które zasadniczo podwoją liczbę krawędzi stykających się ze szlakiem.



- Boczny łuk bieżnika Judge  jest bardziej płaski niż w przypadku większości opon, co powoduje, że boczne klocki zazębiają się szybciej podczas pokonywania zakrętów w porównaniu z oponą o zaokrąglonym profilu. Dzięki temu boczne klocki szybciej i głębiej wbijają się w teren, co poprawia przyczepność na zakrętach na luźnych trasach bez pochylenia koła.


- Judge posiada szerokie, blokowe klocki, które maksymalizują przyczepność podczas hamowania i poprawiają żywotność opony. Boczne klocki wystają poza boczną ścianę opony, chroniąc ją przed przecięciami podczas kierowania tyłem. Sugerujemy połączenie Judge  jako opony tylnej z Verdict 2.5 lub Vigilante 2.5 z przodu.


- TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te mają bezdętkowy karkas TCS, który prawie eliminuje przebicia i pozwala na obniżenie ciśnienia w oponach, aby poprawić przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.


TRITEC

TriTec łączy trzy różne mieszanki gumy, aby zapewnić różne poziomy przyczepności, wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru bieżnika, a nawet sięga nieco do podstawy każdego klocka, zapewniając dodatkowe wsparcie pod bardziej miękkimi mieszankami użytymi w pozostałej części każdego klocka. Środkowe klocki są wykonane z mieszanki o średniej twardości, która zapewnia przyczepność i trwałość bez poświęcania wydajności toczenia, podczas gdy zewnętrzne klocki są wykonane z najbardziej miękkiej mieszanki, która zapewnia maksymalną przyczepność i powolne odbicie.


TOUGH

Dwie pełne warstwy karkasu rozciągają się od stopki do stopki, aby powierzchnia opony była bardziej odporna na przebicia. Zastosowanie dwóch warstw osłony zapewnia również dodatkowe wsparcie ścian bocznych podczas pokonywania zakrętów i pozwala rowerzystom doświadczyć zwiększonej przyczepności dzięki niższym ciśnieniom, niż byłoby to możliwe w przypadku cieńszych, jednowarstwowych osłon. Opony TCS Tough to pewny wybór dla rowerzystów agresywnych, enduro, grawitacyjnych i e-bike’ów, którzy chcą uzyskać maksymalny spokój na szlaku. Niektórzy raiderzy mogą zdecydować się na oponę TCS Tough z tyłu, jednocześnie decydując się na korzyści związane z obniżeniem masy jednowarstwowej opony TCS Light z przodu.



SG1 to najtwardsza i najtrwalsza technologia ochrony, jaka kiedykolwiek została połączona z kultowymi bieżnikami Trail Boss, Vigilante, Judge i Verdict firmy WTB, przenosząc sprawdzoną opcję dwuwarstwową „Tough” na zupełnie nowy poziom.
Dodatkowa ochrona przed przebiciem przebiega pod bieżnikiem, dzięki czemu opona jest bardziej odporna na ostre przedmioty czyhające w błocie. Ale wzmocnienie na tym się nie kończy. Mając jasny cel wzmocnienia najbardziej narażonych obszarów opony, firma WTB wprowadziła nową technologię IP+, potrajając wysokość sprawdzonej technologii Inner Peace, którą można znaleźć we wszystkich oponach z obudową Tough. To ulepszenie nie tylko chroni stopkę opony przed uszkodzeniem, ale także znacznie wzmacnia strukturę ściany bocznej, zapewniając jednocześnie odpowiednią elastyczność.

Nasi sportowcy i testerzy ds. badań i rozwoju są szczególnie zachwyceni tą modernizacją, ponieważ pozwala ona na większy komfort i przyczepność dzięki niższemu ciśnieniu bez poświęcania stabilności opony przy dużych kompresjach lub podczas pokonywania ostrych zakrętów. Więcej ochrony ORAZ więcej wsparcia – to korzyść dla obu stron!

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkoliwek roszczeń.
© SolEx B2B