Ceny
Ceny widoczne po zalogowaniu. ZALOGUJ SIĘ
Oznaczenia
Symbol
W010-1069
Id produktu
37744
Kod kreskowy
714401110694
Pobierz w pełnej wielkości
OPIS

Opis

Zaprojektowany, aby ulepszyć ukochany Trail Boss 2.25, szerszy Trail Boss 2.4/2.6 opiera się na perfekcji z bardziej agresywnym wzorem bieżnika dopasowanym do jego zwiększonej szerokości. Duże odstępy między dużymi klockami  zapewniają lepszą przyczepność w luźnych lub mokrych warunkach. Duże, wspierające boczne klocki wgryzają się w nawierzchnię naprawdę głęboko, niezależnie od tego, czy pochylasz się w zakręcie, czy hamujesz. Najczęściej używana jako opona tylna, Trail Boss 2.4 zapewnia również doskonałą przyczepność jako opona przednia na utwardzonych szlakach.

Optymalna szerokość obręczy wewnątrz: 25-35 mm


zastosowanie:  Trail, Enduro
nawierzchnia: Luźna na twardym, Brudna, kamienista


FUNKCJE

- Niektóre opony są semi slikami i są szybkie, podczas gdy inne są masywne i wgryzają się w ziemię. Trail Boss to coś pomiędzy, została zaprojektowana jako opona na średni teren. Ciasne zgrupowanie środkowych klocków  zmniejsza opór toczenia co nie przeszkadza im się zagłębiać podczas hamowania. Wysokie zewnętrzne klocki  zapewniają przyczepność w najwcześniejszych fazach pokonywania zakrętów.

- Klocki środkowe są nacięte w kierunku, który poprawia przyczepność przy przyspieszaniu i hamowaniu, zwiększając ilość krawędzi roboczych, które wgryzają się w szlak, gdy wciskasz pedały lub wciskasz hamulce. Zewnętrzne klocki mają nacięcia, które biegną równolegle do opony, aby zapewnić lepszą przyczepność na zakrętach.

- Trail Boss 2.4/2.6 ma nacięte klocki, które maksymalizują przyczepność podczas hamowania, a ich stosunkowo ciasne odstępy poprawiają żywotność tylnej opony, zwiększając całkowitą powierzchnię przeciwdziałając silnym siłom hamowania. Większe, boczne klocki wystają poza boczną ścianę opony, chroniąc ją przed przecięciami podczas kierowania tyłem. Sugerujemy połączenie Trail Boss 2.4/2.6 z Vigilante 2.5/2.6 z przodu.

- TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te mają bezdętkowy karkas TCS, który prawie eliminuje przebicia i pozwala na obniżenie ciśnienia w oponach, aby poprawić przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.


TRITEC

TriTec łączy trzy różne mieszanki gumy, aby zapewnić różne poziomy przyczepności, wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru bieżnika, a nawet sięga nieco do podstawy każdego klocka, zapewniając dodatkowe wsparcie pod bardziej miękkimi mieszankami użytymi w pozostałej części każdego klocka. Środkowe klocki są wykonane z mieszanki o średniej twardości, która zapewnia przyczepność i trwałość bez poświęcania wydajności toczenia, podczas gdy zewnętrzne klocki są wykonane z najbardziej miękkiej mieszanki, która zapewnia maksymalną przyczepność i powolne odbicie.


TOUGH

Dwie pełne warstwy karkasu rozciągają się od stopki do stopki, aby powierzchnia opony była bardziej odporna na przebicia. Zastosowanie dwóch warstw osłony zapewnia również dodatkowe wsparcie ścian bocznych podczas pokonywania zakrętów i pozwala rowerzystom doświadczyć zwiększonej przyczepności dzięki niższym ciśnieniom, niż byłoby to możliwe w przypadku cieńszych, jednowarstwowych osłon. Opony TCS Tough to pewny wybór dla rowerzystów agresywnych, enduro, grawitacyjnych i e-bike’ów, którzy chcą uzyskać maksymalny spokój na szlaku. Niektórzy raiderzy mogą zdecydować się na oponę TCS Tough z tyłu, jednocześnie decydując się na korzyści związane z obniżeniem masy jednowarstwowej opony TCS Light z przodu.

SG1

SG1 to najtwardsza i najtrwalsza technologia ochrony, jaka kiedykolwiek została połączona z kultowymi bieżnikami Trail Boss, Vigilante, Judge i Verdict firmy WTB, przenosząc sprawdzoną opcję dwuwarstwową „Tough” na zupełnie nowy poziom.

Dodatkowa ochrona przed przebiciem przebiega pod bieżnikiem, dzięki czemu opona jest bardziej odporna na ostre przedmioty czyhające w błocie. Ale wzmocnienie na tym się nie kończy. Mając jasny cel wzmocnienia najbardziej narażonych obszarów opony, firma WTB wprowadziła nową technologię IP+, potrajając wysokość sprawdzonej technologii Inner Peace, którą można znaleźć we wszystkich oponach z obudową Tough. To ulepszenie nie tylko chroni stopkę opony przed uszkodzeniem, ale także znacznie wzmacnia strukturę ściany bocznej, zapewniając jednocześnie odpowiednią elastyczność.

Nasi sportowcy i testerzy ds. badań i rozwoju są szczególnie zachwyceni tą modernizacją, ponieważ pozwala ona na większy komfort i przyczepność dzięki niższemu ciśnieniu bez poświęcania stabilności opony przy dużych kompresjach lub podczas pokonywania ostrych zakrętów. Więcej ochrony ORAZ więcej wsparcia – to korzyść dla obu stron!

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkoliwek roszczeń.
© SolEx B2B